اعیاد شعبانیه سال 97

اعیاد شعبانیه سال 97

با سلام

خیلی از دوستان ازم خواسته بودند تصاویر اعیاد گذشته رو که در مسجد روستا برگزار شد در وبسایت قرار بدم. 

هر ساله به مناسب اعیاد شعبانیه در شب میلاد امام حسین (ع) جشنی همراه با حضور پر شور مردم در مسجد روستا برگزار میشه.

برنامه به این صورته که بعد از حضور مسئولین یک ساعت مانده به غروب مراسم عطر افشانی گلزار شهدای روستا توسط خانواده محترم شهدا و اهالی روستا برگزار میشه و بعد از نماز مغرب و عشا جشن با شکوهی همراه با سخنرانی ، مسابقه ، مولودی خوانی و اعطای جوایز و همچنین صرف شام برقرار است.

هزینه این جشن با شکوه توسط خود اهالی روستا جمع آوری و با مدیریت بزرگان روستا جشن برگزار میشه.

منتظر نظرات شما عزیزان هستم.

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : هادی زروندی
تاریخ : چهار شنبه 16 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
احمد زروندی در تاریخ : 1397/12/7/2 - - گفته است :

سلام هادی جان خسته نباشی ممنون بابت فعایت دوباره در راه اندازی سایت اگر بشه عکسهای بیشتر از مراسم های سال های قبل بزاری ممنون میشم یا اینکه عکس ها رو برام تلگرام کنی

 

پاسخ مدیر وبسایت:

سلام دوست عزیزم

خواهش میکنم. تصاویر زیادی در آرشیو لبتابم دارم که باید روی سایت قرار بگیره. اما متاسفانه زمان کافی برای این کار رو ندارم.

من تلگرام ندارم دوست گرامی. اما اگه مایل باشی میتونم تصاویر رو براتون ایمیل کنم( ادرس ایمیل رو بدید)

مورد بعدی اینکه اگه میشه در گروه تلگرام خود آدرس سایت رو قرار بدید تا دوستان هم مطلع بشن و با کمک هم این سایت رو گرم تر از قبل برقرار نگهش داریم.

التماس دعا



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: